TAK IKHLAS!

assalamualaikum! tak jawab dosa. pape pon SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL. di pagi Ahad, kami sekeluarga pon tengok la tv ade ceramah ke or cerita yang best-best. and we saw this talk in TV1. pergh kelakar and isi ceramah die memang mendalam. dengan cara penyampaian ucapan ustaz tersebut, penonton tidak akan sama sekali berasa mengantuk bila mendengar ceramah tu. malangnya, waktu yang diberi tidak mampu menyumbat segala inti pati ucapan tersebut. hmmm~


then, we one family when to 'this supermarket' to buy some gorceries and do some window shopping too. I LIKE*wink. after awhile, we went to the paid for the stuff. on each of the workers' shirts there was a badge said 'SERVE WITH A SMILE'. but, even her eyes can tell that 'erghh,banyak pulak orang hari ni'. mak oii,kalau malas nak kerja berhenti je lagi senang,kan? pelanggan pon tak sakit hati tengok muke kau tuh. not only the cashier, even the runner (person that would go check the prices if there is no bar code) has that 'EEE,MENYEMAK JE' face. memang lepas ni, aku pergi kedai runcit je nak beli barang dapur. huh!


senyuman tu takde pon kene bayar.kalau korang-korang yang buat muke camtu,cermin dulu muka tu. kalau tak bape nak lawa, jangan la nak buat muke 'aku lebih hot dari kau'. wei, hot lagi neraka kayh (ayat famous adek aku). and tolong la anda-anda yang diluar tu, lagi-lagi berjantina P, tolong jangan jeling aku. baju aku ada yang koyak ke? muke aku nie teruk sangat ke? aku tau la aku COMEL (mintak ampun kalau terlalu poyo) sampai makcik-makcik yang aku jumpe ingat aku ni FORM3 lagi =.="" SAYA DAH HABIH SEKOLAHHHH!!! perlu ke aku wat satu mini banner and gantung kat badan untuk bagi tau pasal ni. haha, emo kejap pasal benda kecil tuh.


NEVER FORGET THIS!
so, tu je aku nak share.  KBYE:D

-duraDRAMA-

No comments:

Post a Comment