SABAR JE LAH!

wahh,dah start bawak kereta dah! FULL OF EXCITEMENT AND NERVOUS. haha, kali pertama bawak mesti la nervous kan? dah la sebelum ni tak penah bawak kereta except main game kat arcade (itu pon sume pehalangan dilanggar). keroooooooo. . jadi, latihan bermula pada pukul 12.20 tengah hari. selepas dah tau sume paddle kat dalam kereta, teman bawok la kereta Viva kat atas litar. 


tersengguk-sengguk kereta tu teman bawok. sori ye mak cik:) saya tak biasa bawak kete. tu la gunanye belajarkan? hahaha:D dah okayh kat atas litar, saat-saat yang ditunggu telah BERMULA! 'jom kita naik atas bukit ye' YES! saat yang ditunggu telah tiba. ramai kawan cakap naik and turun bukit cam naik ROLLERCOASTER. ekk?? memnag pon! cume tak lepas tangan je waktu turun bukit. kalau tak hmm. . 'mak cik sorry sebab kereta remuk. saya terlebih excited tadi' . lepas dah pusing-pusing atas litar, mak cik suruh pegi atas JALAN RAYA *gulp! MAK CIK SAYA TAK BERSEDIA LAGIII!!! ya allah, panjangkanlah umur hamba Mu ini. 


setiba di traffic light pertama, dengan lembut mak cik menegur, 'berhenti kereta tuh biar nampak tayar and jalan raya kat depan. ni dah rapat sangat nie:)' hehe,atenye mak cik saya tak biasa, ajarlah saya dengan penuh kesabarannye. lampu dah hijau. MASA UNTUK JALAN. clush and minyak dihujung kakiku. tapi disebabkan hari pertama, mana la kaki teman nak biasa, dah la teman nie penuh dengan kekurangan=.=" dengan sikap tidak sabar dan KURANG KURANG SOPAN orang dibelakang telah membunyikan hopn. dalam hati nie dah mencarut-carut dah. sabo je lah ye, dura. muke mak cik tu cam benggang je. so, tanpa mempedulikan orang dieblakang yang macam &*%#, kereta jalan slow-slow and lampu traffic light jadi ! padan muke kome,sape suruh wat aku gabra. kalau tak hon-hon kat aku dah lama kite lepas! MUAHAHAHA:D 


jalan terkedek-kedek kat atas jalan raya yang sibuk. peduli ape aku, aku tangah belajar kereta. aku bukannye expert. sampai kat traffic light ketiga, enjin kereta MATI! malu teman. tak nak tengok mana, tengok depan je. haha, akhirnye sampai kat tempat belajar kereta tuh. fuh selamat akhirnye:) tapi memang tuttt betul sape yang hon-hon tuh. ala macam la waktu ko belajar kereta mule-mule tu tak macam tuh. huh! MAKA LATIHAN PADA HARI INI TAMMAT! yeyyyy~



-duraDRAMA-

No comments:

Post a Comment